Diferències
Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèviaRevisió prèviaSegüent revisió | Revisió prèviaSegüent revisióAmbdós costats nova versio | ||
post2 [d/m/Y H:i] – perecomellas | post2 [d/m/Y H:i] – perecomellas | ||
---|---|---|---|
Línia 28: | Línia 28: | ||
- En documents i escrits de caràcter general | - En documents i escrits de caràcter general | ||
- En reglaments i altres documents normatius | - En reglaments i altres documents normatius | ||
- | | + | |
- | - Concordança dels determinants únicament en masculí | + | - Concordança dels determinants únicament en masculí |
- En formularis i altres documents estandarditzats | - En formularis i altres documents estandarditzats | ||
Línia 55: | Línia 55: | ||
- | * ha de vetllar perquè les comunicacions internes i externes de la UPF es facin des d’una perspectiva no sexista del llenguatge, d’acord amb les recomanacions del Llibre d’estil de la UPF (acció 2.1); | + | |
- | * ha de redactar els reglaments i altres normatives [...] des d’una perspectiva no sexista del llenguatge (acció 2.2); i | + | |
- | * ha d’instar els departaments i els instituts de la UPF a redactar els seus reglaments des d’una perspectiva no sexista del llenguatge (acció 2.3). | + | |
Línia 109: | Línia 109: | ||
- | Centre d’Atenció a l’Usuari | + | Centre d’Atenció a l’Usuari |
- | És per aquesta raó que es parla d’un canvi de paradigma: en comptes d’una metodologia docent en què l’element clau és l’activitat del professor | + | És per aquesta raó que es parla d’un canvi de paradigma: en comptes d’una metodologia docent en què l’element clau és l’activitat del professor |
- | Benvolguts graduats | + | Benvolguts graduats |