Diferències
Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.
Ambdós costats versió prèviaRevisió prèvia | Següent revisióAmbdós costats nova versio | ||
vegeu_presentacio_i_programa [d/m/Y H:i] – eimonros | vegeu_presentacio_i_programa [d/m/Y H:i] – eimonros | ||
---|---|---|---|
Línia 1: | Línia 1: | ||
- | PROGRAMA | + | PROGRAMA |
Dilluns 7 de juliol (matí) | Dilluns 7 de juliol (matí) | ||
Línia 7: | Línia 7: | ||
1.2. Lingüística o religió? Els mites bíblics | 1.2. Lingüística o religió? Els mites bíblics | ||
1.3. Llengua i raça. Els mites científics | 1.3. Llengua i raça. Els mites científics | ||
+ | | ||
1.4. La classificació de Greenberg | 1.4. La classificació de Greenberg | ||
1.5. Llengua i història | 1.5. Llengua i història | ||
- | |||
Dilluns 7 de juliol (tarda) | Dilluns 7 de juliol (tarda) | ||
- | |||
2. Característiques de les llengües africanes | 2. Característiques de les llengües africanes | ||
2.1. Aspectes fonològics: | 2.1. Aspectes fonològics: | ||
2.2. Aspectes morfològics: | 2.2. Aspectes morfològics: | ||
2.3. La creació de lèxic | 2.3. La creació de lèxic | ||
- | |||
3. Aspectes sociolingüístics | 3. Aspectes sociolingüístics | ||
3.1. Estatus de les llengües africanes | 3.1. Estatus de les llengües africanes | ||
Línia 22: | Línia 20: | ||
3.3. Política lingüística colonial | 3.3. Política lingüística colonial | ||
3.4. Llengua i ensenyament | 3.4. Llengua i ensenyament | ||
- | |||
Dimarts 8 de juliol (matí) | Dimarts 8 de juliol (matí) | ||
- | |||
4. Llengua i literatura a l' | 4. Llengua i literatura a l' | ||
4.1. Oralitat i escriptura | 4.1. Oralitat i escriptura | ||
Línia 30: | Línia 26: | ||
4.3. Universalitat i llengua | 4.3. Universalitat i llengua | ||
4.4. La colonització de la ment | 4.4. La colonització de la ment | ||
- | |||
5. Per a qui escriuen els escriptors africans? | 5. Per a qui escriuen els escriptors africans? | ||
5.1. Negritud i francofonia | 5.1. Negritud i francofonia |