Des de l'escola
Sóc de les mestres que porto anys fent per manera de visibilitzar «el femení» (aportacions de les dones a la societat i a la cultura) a l'escola, marcant la diferència i emprant el femení en la comunicació a l'aula i he de dir que sempre he tingut una molt bona acollida per part de l'alumnat que ha entès perfectament i ha valorat la iniciativa. També en les trobades i xerrades amb les AMPAs no cal argumentar gaire per no dir gens, perquè de seguida veuen que hi ha una discriminació en l'ús androcèntric de la llengua i miren com podem solucionar-ho. En canvi, sí que he detectat resistències a vegades que he estat més aviat entre especialistes i em sap greu, perquè les propostes que es fan a favor d'un ús no androcèntric de la llengua són precisament a favor, són mesures que no van en contra de res ni de ningú i molt menys de la llengua que, per sort, té recursos per a tot i més. |
Autor: Mercè Otero Vidal
<php>
$numn = 0;
$doc = «forum/5/$numn.txt»;
while (file_exists($doc)) {
++$numn;
$doc = "forum/5/$numn.txt";
}
echo «</div><h4>Comentaris ($numn)</h4>»;
for ($i=0; $i<$numn; ++$i) {
$doc = "forum/5/$i.txt";
$txt = file_get_contents($doc);
$txt = explode("$",$txt);
$datae = explode("/",$txt[2]);
$txt[1] = nl2br($txt[1]);
echo "<h5> $txt[0]: </h5>";
echo "<div class=\"level5\">$txt[1]";
echo "<div align=\"right\" style=\"font-size:10px\">Enviat el $datae[0]/$datae[1]/$datae[2] a les $datae[3]:$datae[4]</div></div>";
}
echo «<div>»;
</php>
Envia un comentari